PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES


dimecres, 2 de juliol del 2014

Primat

Primat és el viatge que el meu pare em va prometre als divuit anys quan vaig aprovar la selectivitat. No havia estudiat perquè estava massa ocupada “intentant canviar el món”. Em va prometre que aniríem a veure els goril∙les de muntanya a Uganda. Ahir vaig fer vint-i-un anys i encara espero. Primat són els dos mesos que vaig passar a Namíbia entre babuïns, guepards i “guiris” voluntaris, com també ho són les cicatrius que em van deixar aquelles bèsties entranyables a la cama esquerra i al braç dret. Primat és el peluix que em va comprar la meva àvia Nuri aquella tarda. És el Floquet de neu,  i és el meu vell i oblidat somni de ser veterinària i viatjar per l’ Àfrica eternament.