PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES


dissabte, 26 d’abril del 2014

Enyor

Marxes i em dius que no em quedi aquí sense fer res.
I ja faig alguna cosa. T'enyoro, ens enyoro. 
Tot el que vam ser, tot el que hem perdut.
Enyoro el que mai no farem juntes, 
les carícies que ja no vindràn i que em persegueixen en somnis cada nit.
Et dic que no vull haver de viure't sense petons, ni mirades de tendresa.
Sense que quan esclatis a riure pugui besarte irresistiblement.
No vull que ens mirem i el dolor sigui l'unic que surti dels meus ulls, 
ni la tristesa dels teus.
Ni vull seguir sentin-te meva mentre tu sospires per uns altres llavis.
Ni que et quedis sense paraules cada vegada que t'obro el meu cor.
No m'agrada parlar i que no tinguis res a dir:
Em sento idiota.
Mes del que ja em sento de costum.
No m'agrada que estiguis amb ella. I t’ho dic sense metàfores ni grans paraules.
Que somriguis amb ella,
que et senti la pell,
que t'abraci,
que els vostres llavis es toquin.
Que et faci tremolar.
No, no m'agrada, em crema, m’incendia.

Enyoro la pau que sentia respirant entre els teus braços.