PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES PARAULES


dijous, 17 de desembre del 2009

Record d'un dia de pluja

Recordo, recordo un dia. Era feliç. Tu erets al meu costat, somreies, m'agafaves la ma, i jo no tenia por. Caminavem, i el temps era dolç. Em sembla., em sembla que el nus que sentia a la gola.. era perque t'estimava. Si, t'estimava. Els teus ulls tenien una lluïssor.. i aquell calfred. I jo no tenia por. Et besava com qui respira, bevia dels teus llavis, i no em tremolaven les cames. Començava a ploure, i jo no tenia fred, plovia, i t’abraçava. I els teus llavis, jo els mirava sense por, i els teus ulls que se’m menjaven i jo que no em sentia petita. Recordo que les meves mans acariciaven els teus cabells sense tremolar, que podia caminar sense fer passes enrera. Et vaig agafar la ma amb decisió i vam seguir caminant sota la pluja, jo no tenia fred.També sé, també tinc molt clar i molt present, que aquell dia em vaig despertar.


18/12/2009